Lesrooster

De ochtendlessen

09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
Maandag
Maandag
09:00 - 10:00
Perfect Pilates
09:00 - 10:00
Marloes

De les om jouw spierkorset van buik- en rugspieren te versterken! Houdingverbeterend, lenigheidstraining, met een stukje ontspanning voor lichaam en geest.

Dinsdag
Dinsdag
09:00 - 10:00
Yoga
09:00 - 10:00
Annelies

Tijdens een yogales worden er staande, zittende en liggende houdingen gedaan. De houdingen worden eerst dynamisch uitgevoerd als voorbereiding op de statische houdingen. Door concentratie op de adem ontstaat er een meditatieve aandacht die leidt tot verstilling.

Woensdag
Woensdag
09:00 - 10:00
Bodywork
09:00 - 10:00
Marloes

Bodywork is een mooie gecombineerde les voor mensen die op verschillende vlakken willen trainen, maar geen keiharde interval training willen. We gebruiken verschillende materialen zoals elastieken, losse schijven en steps. Je versterkt je spieren en vergroot je longinhoud.

10:15 - 11:15
Perfect Pilates
10:15 - 11:15
Marloes

De les om jouw spierkorset van buik- en rugspieren te versterken! Houdingverbeterend, lenigheidstraining, met een stukje ontspanning voor lichaam en geest.

Vrijdag
Vrijdag
09:00 - 10:00
Bodywork
09:00 - 10:00
Isabelle

Bodywork is een mooie gecombineerde les voor mensen die op verschillende vlakken willen trainen, maar geen keiharde interval training willen. We gebruiken verschillende materialen zoals elastieken, losse schijven en steps. Je versterkt je spieren en vergroot je longinhoud.

10:15 - 11:15
BBB
10:15 - 11:15
Marloes

In deze les starten we met een low-impact warming-up, waarna door middel van verschillende oefeningen specifiek voor de buik, billen benen met verschillende materialen zoals een elastiek, step en gewichten getraind worden. Door opties te gebruiken is deze les voor zowel de geoefende als de beginnende sporter geschikt.

Zaterdag
Zaterdag
09:00 - 10:00
Outdoor Bootcamp
09:00 - 10:00
Isabelle

Een groepstraining buiten in de natuur waarbij plezier voorop staat. We maken gebruik van de omgeving en de materialen die we tegenkomen. Breng jij je week voornamelijk binnen door…? JustMove, en kom een uur bikkelen in de buitenlucht!

10:15 - 11:15
Bodypump
10:15 - 11:15
Isabelle

Bodypump zorgt voor meer strakke en atletische spiermassa door spierkracht en -uithoudingsvermogen te verbeteren. Bodypump verbrandt calorieën: tussen de 400 en 1000 calorieën per uur. Bodypump zal je houding verbeteren en je corekracht en -stabiliteit vergroten.

De avondlessen

18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
Maandag
Maandag
19:00 - 20:00
Perfect Pilates
19:00 - 20:00
Marloes

De les om jouw spierkorset van buik- en rugspieren te versterken! Houdingverbeterend, lenigheidstraining, met een stukje ontspanning voor lichaam en geest.

20:15 - 21:15
Bodypump
20:15 - 21:15
Marloes

Bodypump zorgt voor meer strakke en atletische spiermassa door spierkracht en -uithoudingsvermogen te verbeteren. Bodypump verbrandt calorieën: tussen de 400 en 1000 calorieën per uur. Bodypump zal je houding verbeteren en je corekracht en -stabiliteit vergroten.

Dinsdag
Dinsdag
19:00 - 20:00
Bootcamp
19:00 - 20:00
Isabelle

Een groepstraining buiten in de natuur waarbij plezier voorop staat. We maken gebruik van de omgeving en de materialen die we tegenkomen. Breng jij je week voornamelijk binnen door…? JustMove, en kom een uur bikkelen in de buitenlucht!

19:00 - 20:00
Zumba
19:00 - 20:00
Hilbert

Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, axé, samba en cumbia. Het is opgezet door Alberto ‘Beto’ Perez, een Colombiaanse danser en choreograaf uit Miami. Bij zumba worden fitnessoefeningen op muziek gedaan, dit is te vergelijken met aerobics.

20:15 - 21:15
BodyBoxx
20:15 - 21:15
Joost

BodyBoxx biedt functionele bokslessen voor iedereen. De workouts zijn ontwikkeld om te boksen zonder fysiek contact en dat alles op een stevige beat. Met BodyBoxx Workouts train je coördinatie, kracht en conditie en werk je aan je zelfvertrouwen.

Woensdag
Woensdag
18:00 - 19:00
Bodypump
18:00 - 19:00
Isabelle

Bodypump zorgt voor meer strakke en atletische spiermassa door spierkracht en -uithoudingsvermogen te verbeteren. Bodypump verbrandt calorieën: tussen de 400 en 1000 calorieën per uur. Bodypump zal je houding verbeteren en je corekracht en -stabiliteit vergroten.

19:30 - 20:30
Perfect Pilates
19:30 - 20:30
Marloes

De les om jouw spierkorset van buik- en rugspieren te versterken! Houdingverbeterend, lenigheidstraining, met een stukje ontspanning voor lichaam en geest.

Donderdag
Donderdag
19:00 - 20:00
CoreStability
19:00 - 20:00
Marloes

Een goede rompstabiliteit zorgt dat de krachten van de ledematen naar de romp en vice versa goed overgedragen worden. We gaan daarom actief aan de slag met je spierkorset (voornamelijk buik- en rugspieren). Zo trainen we de dieperliggende spieren en spierketens die met elkaar in verband staan.

20:15 - 21:15
Yoga
20:15 - 21:15
Annelies

Tijdens een yogales worden er staande, zittende en liggende houdingen gedaan. De houdingen worden eerst dynamisch uitgevoerd als voorbereiding op de statische houdingen. Door concentratie op de adem ontstaat er een meditatieve aandacht die leidt tot verstilling.